Інструкції для Дилерів RTK-підписок
1. Вхід до порталу Дилерів
Авторизація Дилера RTK-підписок відбувається так само, як і звичайного користувача.
Необхідно перейти до порталу за посиланням my.systemnet.com.ua, та натиснути “Вхiд у кабінет”
2. Реєстрація нового Клієнта
Дилер реєструє Клієнта, використовуючи його (клієнта) номер телефону. Попередь
Кожний новий користувач отримує безкоштовно RTK-підписку на 2 дні.
1 Вийти з власного аккаунта Дилера. Перейти за посиланням: my.systemnet.com.ua/gnss-get-demo-period
22. У поле “Ваше ім’я”ввести назву компанії клієнта або його прізвище та ім’я. Наприклад: ПП “Геодезія і землеустрій”; ФОП Шевченко Тарас; Тарас Шевченко.
3 У поле “Мобільний телефон” ввести номер телефону нового клієнта
4 У поле “Reseller Code” ввести код Дилера: індивідуальні 5 цифр, що присвоюються тільки дилерам RTK-підписок.
5 Натиснути кнопку “Підтвердити номер”
6 Після чого на номер телефону Клієнта надійде СМС від відправника SystemNET з кодом доступу / паролем користувача.
7 Ввести у поле “Код перевірки з СМС” код, що прийшов у СМС Клієнту.
8 Натиснути кнопку “Замовити”. Після чого система сповістить про успішну реєстрацію нового користувача.
3. Виставлення рахунку на Клієнта
Процес схожий на звичайну покупку RTK-підписки онлайн.
1 Знаходячись на сайті my.systemnet.com.ua та авторизувавшись як Дилер, натиснути “Замовити послугу” у верхньому меню. Відкриється онлайн магазин підписок.
2 Зверху обрати Клієнта з випадаючого списку
3 Обрати підписку за періодом (від 1 тижня до 1 року) та натиснути “Придбати”
4 Після чого відкриється рахунок Клієнта.
5 Його можна завантажити для надсилання Клієнту у форматі pdf.
Той самий рахунок з’являється у аккаунті клієнта з можливістю оплатити онлайн.
4. Перевірка виставлених рахунків
1 Знаходячись на сайті my.systemnet.com.ua та авторизувавшись як Дилер, натиснути на назву свого облікового запису (справа в кутку)
2 У випадаючому меню натиснути“Рахунки-фактури клієнтів”
3 Після чого відкриється список усіх виставлених Вами рахунків за датами.